lørdag den 10. november 2012

På Vej Til Mig!


Jeg elsker følelsen efter en god omgang netshopping!
Jeg kommer lige fra nelly.com, som er mit absolut yndlingssted at 'handle' på nettet! Det har de lækreste ting, både når det gælder tøj, makeup, hårprodukter og meget andet. Og dette er jo netop alle mine yndligsting!

Jeg har investeret i tre lækre, lækre kjoler.
Fra venstre mod højre:
- Julie Dress fra Dry Lake i farven Sort til 399 kr.
- Lace Belt Dress fra Club L i farven Marine til 199 kr.
- Melanie Open Back Dress fra Elise Ryan i farven Guld/Sort til 279 kr. på tilbud(normalt 349 kr.)
Fragten koster 39 kr.

Jeg har kigget på dem alle i lang tid og efter at have besluttet at købe den fra Dry Lake var min mor så sød og dejlig at forære mig de andre to som belønning for mine første karakterer på gymnasiet.
Jeg glæder mig helt fantastisk til at modtage dem med posten og finde ud af, hvilken af dem jeg vil bære på lørdag, hvor jeg skal til min overdejlige veninde Malenes 18-års fødselsdag. Det bliver desuden fantastisk hyggeligt er jeg helt sikker på - stort set alle jeg kender er inviteret. Mine gamle veninder fra folkeskolen, alle fra min nye klasse samt mine tre bedsteveninder uden for skolesammenhænge, Emilie, Emma og Emma. Det bliver dejligt at se alle igen!

Jeg håber at I har det godt derude og måske vil give lyd. Jeg har endnu ikke modtaget nogle kommentarer her på den nye blog og derfor er konkurrencen stadigvæk igang om hvem, der får lov til at smide den første!

Jeg skal nok opdatere jer og lægge nogle billeder ud når jeg modtager pakken.
Hvilken er jeres favorit?

2 kommentarer:

  1. Hvor er ryggen på den første bare super smuk :D

    Lige nu har jeg min tredje advents konkurrence på bloggen, som denne gang byder på et håndlavet armbånd i sterlingsølv belagt med sort rutanium og funklende Zirkoner til en værdi af 600 kr. fra Frk. Lisberg Lyder det ikke fristende? ;-)

    SvarSlet
  2. Du har helt ret! Jeg er 100% forelsket og bærer kjole i morgen aften til gym. fest ;)

    SvarSlet